2013. január 23., szerda

Valentin-napi nyereményjáték!

Ahogyan a Facebook-oldalunkon vasárnap már beharangoztuk, itt a Valentin-napi játék. Úgy gondoljuk, sokaknak okoz töprengést, mit vegyen kedvesének, ezért ezt a játékot kifejezetten úgy időzítettük, hogy a nyeremény pont Valentin-napra érkezzen meg a nyerteshez, így akár meglepetés-ajándék is lehet. A nyeremény pedig...



...egy  13,5 cm × 13,5 cm × 6 cm méretű Valentin-napi dobozka selyembéléssel. A dobozkát díszítő lemez anyagát (alumínium vagy réz) a nyertes választhatja ki.

A játékszabályok a szokásosak:

Ha szeretnéd megnyerni a dobozkát, hagyj egy megjegyzést ezen blogbejegyzés alatt (ne a Facebookon!), valamint ha még nem tetted meg, lájkold a Facebook-oldalunkat (jobb felső gomb a blogon).
Mivel szeretnénk mindenkinek egyenlő esélyeket biztosítani, a megjegyzéshez használd a saját Google-profilod (ha nincs és nem is akarsz regisztrálni, írj mailt), és csak egyszer jelentkezz a játékra.
Megduplázhatod az esélyed, ha megosztod a saját Facebook-oldaladon a játékunk felhívását (ennek a bejegyzésnek, illetve a blogunk főoldalának hivatkozását vagy magát a Facebook-felhívásunknak). Ebben az esetben a bejegyzésünk alatt hagyott megjegyzésed elején szerepeljen a „megosztottam :)” szó, mi pedig a sorsolás előtt kétszer tesszük majd be a neved a képzeletbeli kalapba.

Sorsolás:

2013. február 10., vasárnap – 18:00
Teljes kínálatunkat megtaláljátok az Ötletek Boltjában!

43 megjegyzés:

  1. Én is szeretnék egy dobozkát! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a doboz, és jól mutatna nálam :) már tudom is, hogy mit tartanék benne!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép dobozka, megosztottam a játékot!

    VálaszTörlés
  4. Különleges doboz,nagyon örülnék neki!megosztottam:)

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretném nagyon nagyon :)

    VálaszTörlés
  6. megosztottam, nagyon szép dobozka :)

    VálaszTörlés
  7. megosztottam :) gyönyörű kis doboz ;)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a dobozka, szeretném megnyerni, nagyon kedves Valentin-napi ajándék lenne! Megosztom a face-en! :)

    VálaszTörlés
  9. Megosztottam,szeretnék nyerni.
    S.M.e-mailt küldtem.

    VálaszTörlés
  10. Én is jelentkeznék a játékra.

    VálaszTörlés
  11. Tetszetős dobozka,pályázok én is!

    VálaszTörlés
  12. Farkas Alexandra2013. január 30. 16:27

    szeretném :) +osztottam

    VálaszTörlés
  13. Megosztottam és szeretném a dobozkát!:)

    VálaszTörlés
  14. nekem eddig nem volt ötletem, hogy mit adjak a páromnak valentin-napra, de ez a díszdoboz remek ötletet adott :) remélem, én leszek a szerencsés, aki a párját megörvendeztetheti egy ilyen kis dobozzal és benne egy kis meglepetéssel :)

    VálaszTörlés
  15. Szeretném :) Osztottam . P.D.Sz

    VálaszTörlés
  16. megosztottam :)P.D.Sz

    VálaszTörlés
  17. Aranyos :) Bnőm örülne neki.
    Megosztottam ;)

    VálaszTörlés
  18. Igényt tartok rá.. :); +osztva

    VálaszTörlés
  19. Nagyon tetszik, örülnék neki:)

    VálaszTörlés
  20. Megosztottam:) szeretném megnyerni.
    Üdv,
    B. Attila

    VálaszTörlés
  21. Megosztottam, nagyon szeretném:)) nyah ryan is én voltam:)

    VálaszTörlés
  22. Én is, én is... :) Csodaszép kis doboz... :) fehdor

    VálaszTörlés